lauantai 1. joulukuuta 2012

Nyt olis aika...

SULKEUTUNUT!!
 Jouluarvonnan!! :) Laitetaanpas joulukuun ensimmäisen päivän kunniaksi arvonta käyntiin!Päätettiin siis Korumaa.fi:n kanssa tehdä yhteistyötä ja pistää teille tälläinen arvonta käyntii.


Palkintona on 30e lahjakortti Korumaahan. Aikaa arvontaan on siis osallistua ensiviikon lauantaihin asti (8.12). Arvonta päättyy 8.12 klo 12.00. Voittajalla on viikko aikaa ilmoittaa olemassa olostaan, tai joudun arpomaan uuden voittajan. Sitten sääntöihin, lukekaa tarkasti, sillä väärin lähetetyt kommentit hylätään.
 -1 arpa osallistumalla sähköpostilla
-1 lisäarpa jos olet vanha lukija
-1 lisäarpa mainostamalla omassa blogissa (linkki kommentissa)
-1 lisäarpa jättämällä risuja ja ruusuja
Elikkäs mahdollisuuksia on 4 arpaan!
 Lähetä kommentti mikä sisältää nämä tiedot:
-sähköpostiosoite
-tieto sinulle oikeutetuista lisäarvoista: linkki blogiisi, risut&ruusut , oletko vanhalukija :)

Tasapuolisesti arpaonnea ihan jokaiselle!! :)

13 kommenttia:

Ine kirjoitti...

Olen vanha lukija ja meilini on ine_91@msn.com (: Kaksi arpaa siis!

eekku kirjoitti...

luen nimimerkillä eekku80
sähköposti eekku80@netti.fi
olen vanha lukijasi
ruusuja : teet kauniita lakkauksia ja blogiasi on ilo seurata ,käy toki minunki katsoon jos kiinnostaa .ihanaa joulun odotusta
ja kiva arvonta

3 arpaa

-Caramel- kirjoitti...

Vanha lukija nimellä -Caramel-
2 arpaa
caramel-1985@hotmail.com

Lunalii kirjoitti...

Luen nimellä Lunalii / korukynsilla (at) gmail.com.
Olen vanha lukija ja mainostin: http://korukynsilla.blogspot.fi/p/arvonnat.html
Eli kolme arpaa.

hiutale kirjoitti...

Olen vanha lukija nimellä hiutale.
shinyandglossy(at)luukku.com
2 arpaa siis (:

susanna kirjoitti...

oon vanha lukija, e-mail susanna.makela95@gmail.com

risuja ja ruusuja sen verran, että musta ois ihanaa jos postauksia olisi useemmin, mut sillon kun niitä tulee, niin teet kyllä tosi nättejä kynsiä! :)

eli kolme arpaa minulle(:

Rose kirjoitti...

Olen vanha lukijasi nimellä Rose.

rosesnails@hotmail.fi

Eli kaksi arpaa.

Kukkakynnet kirjoitti...

Olen vanha lukija kukkakynnet
kukkakynnet@gmail.com

Sulla on tosi selkeitä kuvia. Sun blogi on tosi selkee ja siks tykkään! :)

3 arpaa? :)

ooka kirjoitti...

Luen nimimerkillä ooka ja olen vanha lukija.

memories@hotmail.fi

2 arpaa.

Saara kirjoitti...

Oon vanha lukija, luen julkisesti, (nimellä saara ?).

Mainostan tätä osoitteessa: www.loseroftheyear-saara.blogspot.fi

Sähköposti: laaksosaara@gmail.com

Ruusuja: söpö ulkoasu, ja teet tosi kivoja kynsiä :-) ja kivasti ajateltu tää arvonta!
Risuja: Eeipä oikeestaan mulla oo moittimista..

58a kirjoitti...

sixxd44@hotmail.com

Kynsille /(kynsille.wordpress.com) kirjoitti...

Luen nimellä Kynsille , minttu_12_93@hotmail.com

Ruusuja: Tykkään blogisi ulkoasusta ja olen lukenut sitä noin vuoden verran:) Julkisena lukijana googlen kautta aloitin vasta nyt, sillä itse käytän wordpress-tiliä. + Sinulla on kauniin luonnolliset omat kynnet!

2 arpaa

Anonyymi kirjoitti...

Osallistun kivaan arvontaan! 1 arpa.
-minttu47-
minttu47@gmail.com